Müügitingimused

Veebipoe www.toku.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Ritico OÜ (registrikood 10271378), asukohaga Kirumpää tee 8, 65403 Võrumaa, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tellimuse lõppsumma, mille saab tasuda pangalingi või PayPal’i makselahenduse kaudu.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning pakutakse välja ostjale sobiv alternatiivlahendus või tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 2 tööpäeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse järgmiste tarneviisidega:

Standardsaadetis:
Austria, Belgia, Tšehhi, Taani, Prantsusmaa, Saksamaa, Kreeka, Ungari, Island, Iirimaa, Itaalia, Luksemburg, Malta, Holland, Norra, Poola, Portugal, Slovakkia, Sloveenia, Hispaania, Rootsi, Šveits, Suurbritannia

DHL Express:
Kõik riigid üle maailma, kus tegutseb DHL Express.

Omniva pakiautomaat:
Eesti, Läti, Leedu

Itella Smartpost pakiautomaat:
Eesti, Soome

DPD pakiautomaat või pakipood:
Eesti, Läti, Leedu, Soome, Rootsi

DPD kuller:
Eesti, Läti, Leedu

Standardsaadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

DHL Express ja DPD kulleri saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-2 (väga kauged külad kuni 4 päeva) tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Omiva, Itella SmartPost ja DPD pakiautomaati jõuavad saadetised üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 14 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates paki füüsilisest kättesaamisest.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Sellisel puhul toimuvad kõik tagastamised kokkuleppel Veebipoega.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille prinditava vormi leiab siit: tagastusvorm ning lisada see tagastatavale pakile füüsiliselt juurde või kirjutada samasisuline e-mail Veebipoe meilikontole: hello@tokushoes.com. Veebipood teeb muuhulgas kõik endast oleneva, et garanteerida, et ostja saab tagastuslehe kaasa juba koos tellitud paki ning kaubaga.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse kinnitamine või ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile hello@tokushoes.com või helistada telefonil 78 21248

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, siis parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja teel aadressile hello@tokushoes.com või helistada telefonil 78 21248

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Ritico OÜ isikuandmete töötlemise põhimõtted

– Põhimõtetes kasutatavad mõisted

Veebipood – Ritico OÜ (registrikood 10271378, aadress Kirumpää tee 8, 65403 Võrumaa), kes töötleb isikuandmeid GDPR-i mõistes vastutava töötlejana kooskõlas antud Põhimõtetele;

GDPR – (General Data Protection Regulation) Euroopa Parlamendi ja Nõukogu määrus (EL)2016/679 füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise ning direktiivi 95/46/EÜ kehtetuks tunnistamise kohta;

Isikuandmed – igat laadi teave tuvastatud või tuvastatava füüsilise isiku kohta

Kasutaja – füüsiline isik, kes kasutab Veebipoodi ning sisestab sinna andmeid, et luua konto või sooritada vastavalt käesolevale müügilepingule ost;

Töötlemine – igat laadi isikuandmete või nende kogumitega tehtav automatiseeritud ja automatiseerimata toiming, sealhulgas nende kogumine ja õigustatud huvi alusel edastamine;

Veebileht – www.omaking.ee ja kõik sellega seotud alldomeenid

– Isikuandmed ja nende kogumine

Veebipood töötleb järgmisi andmeid: nimi; kontaktandmed (e-post, aadress, telefon); IP aadresside ja Küpsiste andmed.

Veebipood kasutab ostja sisestatud isikuandmeid (nimi, telefoninumber, aadress, meiliaadress ja pangaandmed), et osutada müügiteenust ja toimetada kaup kätte. Isikuandmeid, mis on vajalikud kauba kätte toimetamiseks, edastatakse kulleriteenust osutavale ettevõttele üksnes hädavajalikus ulatuses.

Veebipoe uudiskiri ja pakkumised saadetakse veebipoe kasutajale vaid sel juhul kui kasutaja on avaldanud soovi saada temale suunatud e-kirju ja sisestanud selleks oma meiliaadressi veebilehel.

Kasutaja saab loobuda igal ajal uudiskirjadest ja pakkumisi sisaldavatest e-kirjadest andes soovist meile teada e-kirja teel või järgides juhist saadud e-kirja lõpus.

Ilma isikuandmete töötluse põhimõtetega nõustumiseta ei ole võimalik Ostjal Veebipoes ostu sooritada ning iga müügilepingu jõustumine loetakse Ostja nõusolekuks isikuandmete töötlemise põhimõtetega.